Alla inlägg under april 2014

Av C B - 7 april 2014 10:25

Har fixat mig en frätningsskada på benet. He he. Inte me flit såklart.
Skulle skrubba klinker o stod på knä o satte knäna i de super starka medlet.
Ett knä klarade sig hyffsat.
Mamma vart sjuuukt orolig o typ tvingade iväg mig till akuten.
Så lördagen tillbringade jag o mamma på akuten, fick duscha min djupa brännskada i över 3 timmar o de skickade bilder till Uppsala o väntade på svar. Vart omplåstrad o sen fick vi komma tillbaka på söndagen o tillslut fick vi veta att jag skulle idag måndag åka till Uppsala för att få experthjälp. Kan behöva göra nåt åt de sen.
Jag hade inte sökt hjälp om de inte vore för mamma o de va sjukt mycket farligare än va jag tänkte.
De är svullet rött o känseln är inte densamma.
Vi får la se.
Jag hade i a f handskar o mask på mig. He he

Ovido - Quiz & Flashcards