Alla inlägg under juli 2014

Av C B - 31 juli 2014 10:33

Mamma o jag busade på stranden o min frätningsskada gick upp en del. Satan va ont de gjorde. Lägger upp bilder på hur de ser ut nu, tre dagar efter

Av C B - 30 juli 2014 14:22

Gick ner till stan med barnen. Gubben jobbar natt, så han sover. Barnen fick välja nån leksak på Myrorna. Så nu är vi hemma o de leker snällt, får se hur länge.

Just de, i måndags åkte jag o barnen till affären. Tyckte bilen beteende sig konstigt. Jätte märkligt. Den växlade inte. Gubben fick titta på bilen när han vaknade. Ja den hade rasat. SKIT OCKSÅ!!!!!!!!!! Faan!!!! Så de bidde en annan bil, dock en manuell o jag blir såååå nervös över hur mitt huvud ska fixa de. Jag körde i våras o då va de 2 år sen sist. Då hade vi automat o jag gillade verkligen bilen. Fuck!! Måste ut o rulla nya bilen snart, längtar samtidigt som jag är livrädd. Fy va jobbigt.

Igår va jag o barnen o mamma o badade o hade mysigt. De va lagom varmt. Idag är de hyffsat, går fortfarande i underkläder hemma, men de är ok.

Av C B - 26 juli 2014 11:02

Min fina vän från frisörutbildningen i Sthlm kom hit igår. Jag sprang emot henne i lycka när hon klev av tåget. Vi har inte setts sen mars. Åh va jag längtat. En natt till sover hon. I kväll har vi fixat barnvakt o ska sitta i en park o bara prata o ha mysigt. Hon är så härlig att ha omkring sig. Barnen o hon funkar jätte bra o även gubben o hon funkar. Igårkväll drog vi o badade o busade. Blir som 16 år igen.

Nästa helg drar vi till stugan o då är en annan vän från frisörutbildningen där o hon som äger stugan är vår förra frisörlärare. Så himla mysigt. Så härligt att de är tre personer från utbildningen som man ännu träffar. Jätte kul.

Ska fixa oss o ta en runda på stan så R får se stan. Sen hem o fixa så barnen kan åka till mormor o farmor. Vi delar på dom. Lättast så.
De är hett satana här hemma!!!! Puh!!
Blir inte nån speciell outfit i kväll. Så länge de är skönt så. Kanske har jag mina gråa arbetsshorts. De är sköna o har många fickor.

Av C B - 22 juli 2014 08:44

Jobbade förra veckan o jobbade igår o fortsätter veckan ut.
Nästa vecka jobbar gubben natt så jag får ta hand om barna, får se va vi hittar på.

I lördags åkte vi ångloket i Mariefred. Jätte mysigt. I 3 år har vi sagt att vi ska åka. Under trippen såg vi djur en bit bort, jag såg att de va stora hjortar men inte sonen.
Han sa; - Jag tror de är grisar som ramlat
Åh va söt han är!!

I söndags åkte vi till Naturhistoriska Riksmuséet. Åh de va jätte mysigt o barnen sprang omkring o tittade på alla dessa djur o provade roliga tester osv. Riktigt lyckad dag. Stannade på restaurangen de hade o JISSES vilken god mat!!!! Asså shit!!!
Sen när vi ska gå mot bilen sätter sig dottern min på en stor kedja spänd mellan stora stenklumpar. Vi säger nej o att vi ska gå till bilen. Tjoff!! Hon ramlar bakåt. Pappa går fram, lyfter upp henne o vi går mot bilen. Efter ett par steg säger han att han måste sätta ner henne. Då ser vi blodet rinna från bakhuvudet o ner över ryggen. Jag blir knäpp, börjar fumla med pappret o ska torka. Vi häller saften vi hade med oss, över huvudet för att se hur såret ser ut. De va ett litet jack. Tänk att de kan blöda så mycket av ett så liter sår!!! Pappa slet sönder den blodade tröjan o knöt den runt hennes huvud som ett förband. De är lugnt med henne, hon är som vanligt.

Vi har köpt på oss lite prylar o börjar förbereda för flytten. Den 1 september flyttar vi o de ska bli riktigt trevligt faktiskt. Våra idéer hur vi vill ha de, hur vi vill möblera and so on. De blir 2 fåtöljer i köket, de blir en myshörna för väggen mot vardagsrummet där, är gjort av glas o där ska matbordet stå. Kommer bli 'såååå najs.

Av C B - 16 juli 2014 23:24

Har jobbat igår o idag o så blir de jobb i morn. Skönt att släppa barnen o hemmet till gubben min.
Är på andra firman o JISSES va skitit de va! Svart sot/dadamm ÖVERALLT o kläder ÖVETALLT. Men de är på G att bli bättre. Jag städade lunchrummet o slängt o rensat kläder o i morn blir de städning av wc o dusch. Kul me lite ombyte plus att chefen är me o hon hjälps åt o tar i. Sen bjöd hon på lunch.
Känns helt ok just nu. Fortfarande jobbigt med arbetsförmedlingen o min syster

Av C B - 7 juli 2014 19:12

Polisen ringde idag. Tjejen min syster lyfte i håret har anmält henne o jag vittnade på telefon. Jag berättade precis de som hände o när jag sen meddelade min syster vart hon råarg o kallade mig bl a för idiot. Hon tyckte jag skulle ha ljugit, hon hade ju ändå ingen som kunde vittna för henne. Men hallå, de kan jag verkligen inte göra. Så nu är systers o min relation skit igen. De som vart bra i torsdags. Suck. Min bror är på min sida o de känns skönt. Mamma vill inte vara nånstans o orkar inte. Lite ledsamt. Sluta curla sa jag o låt henne stå sitt kast o ta sin läxa på allvar.
Sitter ute för andra gången idag, så barnen kan leka. I förmiddags hade vi lite kakor, saft o frukt sen in o vilade för de va så in i helvete varmt ute o så åt vi o lusade oss o sen ut igen. Gubben sov ett par timmar i o m att han jobbat natt men hakade inte på ut. Suck.
Jag har verkligen andats o gjort de bästa avssituationen. De är tufft att vara hemma med barn som dessutom inte alltid vill lyssna o så ska man sysselsätta dom.
Hus tack!!!
längtar till stugan men lär få längta nån helg till.
Väldigt poppis bland myndigheter nu, alltså mitt namn verkar synas i alla möjliga sammanhang, dock positiva. Skönt de!

Av C B - 5 juli 2014 11:37

Har pratat med en massa folk sen i onsdags. Pratat med folk på psykmottagningen, olika vårdställen, polisen, förskolechef, tidningen o tandläkaren.
Puh!
På onsdag ska jag fixa o hämta bettskenan.På mmåndag ringer en läkare.
Idag är jag me i tidningen,...
Har skrivit under förlängd provanställning.
B t w, igår va en riktigt bra dag, trots skallebank.
Drog till jobbet fast de tog emot o dagen gick riktigt bra. Va ute med barnen efter dagis.
Åkte en sväng till Power Meet o åker dit idag me. Kul att kolla bilar o kul för barnen att åka jänkare.

Av C B - 3 juli 2014 15:06

Jag ÄLSKAR mina små troll <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards