Direktlänk till inlägg 30 oktober 2015

Byta blogg?

Av C B - 30 oktober 2015 06:48

Vi flyttade till huset i lördags o jisses va skönt de är!! Fåren utanför fönstret, pippifåglarna som sjunger, omgivningen som består av oranga o gula löv,... Lugnet!
De är otroligt härligt.
Det har varit rätt så mkt denna vecka, både med mig själv, med barnen, flytten o mommo.
Har varit EXTREMT trött o utpumpad i dagar.
Har börjat på arbetsterapi måndagar o torsdagar. Man är där i 2/3 timmar o pysslar o fikar med personer i liknande situation som mig.
Det är jätte trevligt o går bra men jisses va trött i kolan jag blir efteråt.
I morn går stora o sista flyttlasset. Ska bli skönt att få sova i sin säng istället för en luftmadrass vi sover i nu. Usch!!
Katten verkar älska att kunna vara ute o de glädjer mig.
Vi har 1 1/2 katt nu, de är en vildkatt här som vi alla här omkring tar hand om, vi ger henne mat o kärlek när vi ser henne. Hon är såå gosig.

Btw, jag har funderat på att byta blogg, är missnöjd med hur den här bloggen funkar (inte funkar) ex så är de krångligt att lägga upp kort, den stänger av sig så man får börja om från början, så de man skrev får man skriva om osv.
Nån som har nå bra tips på en bloggsida jag kan fortsätta med?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C B - 10 december 2015 06:32

Funderar starkt på att sluta blogga

Av C B - 5 december 2015 20:09

Saknar ni mina inlägg?

Av C B - 29 november 2015 08:22

Igår gick jag upp som vanligt efter att ha legat kvar i sängen en stund o surfat. Gick upp o åt frulle med familjen. Gjorde i ordning mig, vi skulle åka o titta på en bil som ville byta med mig. När jag ser på klockan att de är 30 minuter kvar ...

Av C B - 25 november 2015 17:00

Idag har jag varit iväg o köpt vinterkläder till barnen. Äntligen! Brukar annars vara ute i god tid men de har inte funkat denna gång. Igår kunde jag inte hålla mig från att julpynta. Blev såå mysigt o såå fint. Känner mig riktigt nöjd. Har dock...

Av C B - 16 november 2015 14:00

Så där, då var kryssninge över o jag hade jätte kul!! Jag fick sååå fina komplimanger o folk va så snälla. Jag hade en röd blus med vita prickar o likadan bandana, svart kjol o grå converse. Jag kände mig jätte fin fatiskt o de va yudligen mång...

Ovido - Quiz & Flashcards