Direktlänk till inlägg 13 november 2015

Rock At Sea

Av C B - 13 november 2015 06:19

I morgon är de kryssning!
Shit va nervös jag är!!!
De är första gången jag ska festa på en båt o första gången jag åker efter att jag fått barn.
Är ju inte direkt förtjust i att sitta fast o framförallt inte på en båt!!
Vill jag kliva av ska jag kunna göra de!
Efter mkt tjat från min vän E så kom jag på att de finns ju Rock At Sea, o om jag ska på en båt så är de då.
De blir min sorts musik o stil.
Jag har 2 outfits att ha på mig.
Nr 1: gul pennkjol, svart topp o bandana
Nr 2: röd o vitprickig knyttopp med svart klockkjol med bandana
Så om jag spiller o har mig så har jag nåt som funkar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C B - 10 december 2015 06:32

Funderar starkt på att sluta blogga

Av C B - 5 december 2015 20:09

Saknar ni mina inlägg?

Av C B - 29 november 2015 08:22

Igår gick jag upp som vanligt efter att ha legat kvar i sängen en stund o surfat. Gick upp o åt frulle med familjen. Gjorde i ordning mig, vi skulle åka o titta på en bil som ville byta med mig. När jag ser på klockan att de är 30 minuter kvar ...

Av C B - 25 november 2015 17:00

Idag har jag varit iväg o köpt vinterkläder till barnen. Äntligen! Brukar annars vara ute i god tid men de har inte funkat denna gång. Igår kunde jag inte hålla mig från att julpynta. Blev såå mysigt o såå fint. Känner mig riktigt nöjd. Har dock...

Av C B - 16 november 2015 14:00

Så där, då var kryssninge över o jag hade jätte kul!! Jag fick sååå fina komplimanger o folk va så snälla. Jag hade en röd blus med vita prickar o likadan bandana, svart kjol o grå converse. Jag kände mig jätte fin fatiskt o de va yudligen mång...

Ovido - Quiz & Flashcards