Alla inlägg under augusti 2015

Av C B - 25 augusti 2015 16:17

Idag har jag tatuerat in ögonbryn. De gick smärtfritt o hur bra som helst. Om appen inte va så dum kunde jag ladda upp bilder. Först pratade vi o hon ritade formen. När jag va nöjd satte hon på bedövningssalva o vi valde färg. Sen visade hon nålen i förpackningen, typ ett smalt rakblad. Sen satte hon igång. Kändes typ inte. Gjorde i a f inte ont. Som hon rispade på huden. Om man har dragit sakta med ett rakblad på huden så vet man hur det känns, fast utan smärta. Jag har aldrig legat så still. Så nu ska de läka o sen tillbaka för att fylla på o sen får vi se hur länge de håller. Spännande. Hon va jätte duktig o väldigt mjuk o go

Av C B - 23 augusti 2015 12:41

Denna helg har vi spenderat i husvagnen. Haft mycket mysigt som vanligt. Min dotter har verkligen fått färg. Ser ut som att hon har en vit baddräkt på sig. Ha ha. Strax drar gubbe o barn på kalas o jag ska färga hår på min systers kompis. Det blir lila med ljuslila toppar. Hon har jätte långt hår. Spännande. Jag har också fått färg den här helgen. Gått i bikini hela dagarna. I morn är de första dagen i skolan för dotter. Det är bara upprop i morn så vi åker nog o fikar efter de. Har köpt pennskrin, bokplast o en mapp.

Tom

Av C B - 19 augusti 2015 20:14

Jag sitter i min soffa o gråter. Gråter över min Moffa. Gör så jävla ont!!! Mitt i barnens tandborstning kom de över mig. Jag vill bara försvinna en stund. Vill bara hålla om honom. Vill smörja hans nariga händer o fika med kaffe o blondies. Det är som att min egen pappa har lämnat mig. Han var min pappa. Den bästa dessutom. Vi har äntligen fått tag på ett hus att hyra o inte finns du här o kan glädjas åt de med oss. Min Mommo lever nu själv i den lägenhet ni bott i tillsammans i över 20 år. Det gör ont att komma dit o se din fotölj tom, hela lägenheten ekar

Av C B - 10 augusti 2015 06:48

Sorry att jag inte skrivit på ett tag. Har varit så mkt bara.
Min Moffa är borta o de gör så ont samtidigt som jag har så mkt annat att tänka på, fokuset läggs på annat. Klart jag tänker på honom o jag gråter mellan varven.
Min dotter började på fritids i tisdags, dagen efter begravningen, hon fastnade direkt för skolan o jag är otroligt imponerad över vissa saker.
Vi har hittat ett torp som förtrollat mig o min man. Vi får hyra de men de finns en hel del att göra. Ska prata med ägaren i veckan.
Hus går framför hysvagn/camping.
Så trött på skitsnacket o du får inte gö de o inte så o ajabaja,... Usch!!
Jag o min man vill ut i skogen o här har vi chansen. Så jag kan inte tänka på så mkt annat än torpet.

Av C B - 1 augusti 2015 12:58

På måndag är de begravning. Kommer bli tufft o blött. Min Moffa, min älskade Moffa är nu borta o jag får aldrig mer höra hans skämt, hans berättelser eller hans skratt. De skär i mitt hjärta när jag tänker på de. Tack o lov att jag har fina minnen i a f. Massor!! Min Moffa va som min pappa. De va han verkligen. Känner mig ensam utan honom.

Ovido - Quiz & Flashcards