Alla inlägg under juni 2014

Av C B - 28 juni 2014 10:47

De brinner o svider i käkar o kinder. I natt har jag vaknat av mig själv, att jag gnisslat så jävligt att det gjort så in i helvete ont!!
I en månad nu har jag bitit ihop käkarna o inte blir de bättre. Nu har jag ju sår på kinder o de svider när jag äter.
Faan!!!
Vet inte vad jag ska gö.
O fästingbettet har blitt värre.

Nu är jag stressad satan o är inne i mitt huvud o går o funderar på om jag törs ta en Attarax. Jag ska iväg med dotra o träffa människan som vägrar försvinna. Jag ska bolla me gubben min om jag törs ta en Attarax eller inte.

Jag va hemma igår, tog en extradag, en återhämtningsdag men inte Faan hjälpte de. Jag biter ihop värre nu o huvet är inte speciellt kul.

Jag hoppas denna dag går bra trots brinnandet o idioten

Av C B - 26 juni 2014 22:51

Åkte in till akuten igår med kraftig huvudvärk, smärta i nacken o feber.
Eftersom jag hade ett fästingbett som blitt större o inte försvunnit så misstänkte jag borrelia. Men de va de inte TACK O LOV!!
Läkaren trodde de va spänningshuvudvärk som kan orsakas av stress, gnisslande,..
Jag biter ihop käkarna på dagarna o gnisslar på nätterna. Så de stämde ju rätt så bra. Har idag inte heller mått så bra men igår va hemskt!!
Läkaren tyckte jag skulle höra av mig till en sjukgymnast så jag kan få hjälp med bl a avslappning. De sa även min kontakt på psyk/rehabilitering. Hon skulle prata me deras kurator eller va de nu va, så jag kunde få komma till henne.
Idag har jag även haft ångest,.. Suck.
Jag bestämde mig då för att va hemma frånjobbet i morn sså kroppen kan återhämta sig.
Min man jobbar mycket nu o kommer hem sent på kvällarna o i morn kommer han väl hem på natten o så kommer de va ett tag.
Suck.
De är som vanligt, bit ihop o kör ba.
Kroppen får återhämta sig när jag dör

Av C B - 24 juni 2014 07:34

Jisses va jag saknar min Kokos!!!!!
Speciellt när jag ska sova, då kom hon ju alltid o vi gosade hela natten.
Jag försöker att inte tänka på henne när jag ska sova.
Som igår, jag ville bara grina av längtan efter henne.

Men enligt tjejen hon bor hos nu går de hur bra som helst o Kokos får en massa kärlek.
Jag hade inte lika mycket tid att ge Kokos som förut. Jag kände på henne att hon behövde mer.
Åh min älskade kisse va jag saknar dig.
Kan inte fatta att du flyttat.
Jag hoppas verkligen att jag gjorde ett bra beslut som flyttade dig.
Tjejen som har dig nu kontaktar mig både om de går bra eller om de är nåt på tok
<3

Av C B - 22 juni 2014 21:49

Klippte en kompis idag. Jisses va hår han hade.
Fick till de riktigt bra o han passar i längden jag ville behålla. Riktigt svårklippt hår!!

Håller på o pysslar me allt möjligt, syr o fixar. De liksom kliar i mig, måste gö nåt! Måste pyssla!!

I morn är de la måndag igen o på onsdag blir de möte förhoppningsvis Ang min framtid.

Va ute i stugan på fika i lördags. Jätte mysigt!!

Av C B - 20 juni 2014 10:04

Idag är de midsommar,...
Hoppas de kan va fint väder så man kan va ute lite i a f.
Barnen behöver springa av sig o för deras skull vore de skoj att dra till nåt midsommarfirande.
Vi får la se.


Vill bara säga att min man ä så jävla bra!!!!
Han är min!!!!

bil

Av C B - 19 juni 2014 09:20

Igår va jag så arg på en buss som bara åkte förbi mig när jag stod på hållplatsen. Tydligen så stannar inte bussen där o plockar upp. De va typ 3pers på bussen o chauffören bara stirra rakt fram, ignorerade mig o åkte förbi. 

Vissa människor har svårt att vara bussiga. 


Så en till bil vore inte fel. Eller om min man kunde ta hem en jobbil om dagarna, så jag kan habilen de dagar jag behöver. Ska kolla om de är möjligt. Han är ju alltid på jobbet o han är ju verkstadschef. 

Idag fick barnen va hemma, lilltjejen har ägg i håret o jag kan inte skicka henne till dagis då. Så de blir till att gå ut i regnet o köpa medel på apoteket. 

Lika bra att köra på mig me då. 

Av C B - 18 juni 2014 07:53

Igår klippte jag min moffa. Min sjuka o tunna moffa :-( <3

Jag köpte även tre stycken trasmattor som jag ska sy ihop till en stor.
Jag tycker det är såå rogivande att pyssla o fixa, de ger mig lugn.
Har bett min man ge mig ett uppdrag med nåt jag ska sy eller fixa. Men han kommer inte på nåt.

Idag blir de jobb, trivs jätte bra på jobbet dock kan de bli liite för stressigt ibland, kaffet ska kokas o skräp ska kastas samtidigt som folk kommer o frågar vart deras kläder är osv.

På fredag är det midsommar o är de fint väder går vi ut en sväng men är de regn o rusk gör vi nåt mysigt inne.

I fredags sov vi i stugan. Jag sover så bra där o älskar att vara där. Ibland får jag stressattacker då barnen frågar o tjatar på mig när pappa är närmast men annars älskar jag de. Jag trivs såå bra att bara strosa runt, barnen går in o ut som de vill, man påtar o fixar o så. De är sååå rogivande med naturen omkring sig.

Av C B - 16 juni 2014 22:49

Jag är ateist.
Rakt igenom.

Ovido - Quiz & Flashcards