Direktlänk till inlägg 24 juni 2014

saknad

Av C B - 24 juni 2014 07:34

Jisses va jag saknar min Kokos!!!!!
Speciellt när jag ska sova, då kom hon ju alltid o vi gosade hela natten.
Jag försöker att inte tänka på henne när jag ska sova.
Som igår, jag ville bara grina av längtan efter henne.

Men enligt tjejen hon bor hos nu går de hur bra som helst o Kokos får en massa kärlek.
Jag hade inte lika mycket tid att ge Kokos som förut. Jag kände på henne att hon behövde mer.
Åh min älskade kisse va jag saknar dig.
Kan inte fatta att du flyttat.
Jag hoppas verkligen att jag gjorde ett bra beslut som flyttade dig.
Tjejen som har dig nu kontaktar mig både om de går bra eller om de är nåt på tok
<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C B - 10 december 2015 06:32

Funderar starkt på att sluta blogga

Av C B - 5 december 2015 20:09

Saknar ni mina inlägg?

Av C B - 29 november 2015 08:22

Igår gick jag upp som vanligt efter att ha legat kvar i sängen en stund o surfat. Gick upp o åt frulle med familjen. Gjorde i ordning mig, vi skulle åka o titta på en bil som ville byta med mig. När jag ser på klockan att de är 30 minuter kvar ...

Av C B - 25 november 2015 17:00

Idag har jag varit iväg o köpt vinterkläder till barnen. Äntligen! Brukar annars vara ute i god tid men de har inte funkat denna gång. Igår kunde jag inte hålla mig från att julpynta. Blev såå mysigt o såå fint. Känner mig riktigt nöjd. Har dock...

Av C B - 16 november 2015 14:00

Så där, då var kryssninge över o jag hade jätte kul!! Jag fick sååå fina komplimanger o folk va så snälla. Jag hade en röd blus med vita prickar o likadan bandana, svart kjol o grå converse. Jag kände mig jätte fin fatiskt o de va yudligen mång...

Ovido - Quiz & Flashcards