Direktlänk till inlägg 18 oktober 2015

Utbrott

Av C B - 18 oktober 2015 09:09

Igår va en sån där jävla skit dag!!
Ända från morgon till kväll.
Jag kände hur kroppen skrek efter nikotin, de är i a f vad jag tror.
Hos mamma kände jag irritationen så in i helvete tydligt!! Du vet när de verkligen inte krävs ett skit för att du ska lacka,..
Jag fick ett meddelande av en tjej (vars föräldrar) jag är vän med. Det är hon som gjort bort sig o ändå blir de jag som får skit.
Kan berätta de att hon är 19 år o hon fick ett extremt utbrott i somras o jag ringde hennes bror o hoppades att han kunde lugna ner henne,.. Men icke. Då ringde både han o jag polisen i han(brodern) ville inte att hon skulle veta att de va jag som ringde, han tyckte de va bäst att han tog på sig de. Jag skrev ett brev i augusti hur jag kände över hennes attack o så,.. De va tydligen inte bra, tyckte föräldrarna o dottern. Vi som alltid sagt att de ska va ärligt o rakt o jag va ärlig men också förlåtande o kärleksfull. Trots att de borde va hon som ber om ursäkt eller åtminstone känner sig dum o skyldig så är de typ jag som är boven. För de va jag som satte ner foten o tyckte inte om de där utbrottet mot hennes mamma som är min bästa vän. Nu verkar det som att mamman berättat att de va jag som ringde polisen. Jag tror att de är hon, men jag vet inte. O nu tycker dottern illa om mig o att jag förstört mellan henne o hennes bror. Jag grinar o blir helt slut, tar en cigg på mammas balkong o pratar med mamma, min syster o man som också va där när hon fick utbrottet. Jag är ju redan jävligt irriterad o de blev ju inte bättre nu.
Jag skrev till tjejens mamma att nu är dottern lack på mig igen o att hon tycker att jag förstört mellan henne o hennes bror, ok, får jag till svar. Skriver sen efter nån timme, att de känns jävligt jobbigt att jag ska få skit när de va pga henne jag ringde polisen.
Inget svar!!
Så nu står jag här i ovissheten, vet inte hur min vän (mamman) könner3o jag vill o önskar ju att de skyddar mig lite, att de lixom säger till dottern att jag ville ju väl, att jag va rädd om mamman,.. Att nu kan vi väl lägga ner de här. Jag vill att de ska förstå o också säga till sin dotter att om de är någon som gjort bort sig så är det dottern. Jag har tagit första steget trots att hon inte bett om ursäkt, jag har glömt o gått vidare,... De tycker jag är rätt shysst.
Btw, mina barn va ju där o hörde hennes hemska ord o meningar o hörde henne kasta omkring grejer. O dom älskar henne. De, de kändes i mitt hjärta plus att min son härmade sedan henne när han fick ett urbrott, han sa de hon sa. O de skrev jag i brevet till henne, att de gjorde ont i mamma hjärtat.
De tyckte min vän(mamman) o pappan va onödigt att skriva. Hur som haver så va min tanke att dottern skulle få sig en bränna o verkligen se över sitt beteende o liv. Vilket verkade funka för idag uppfattar jag henne som rar o go o hon har gått till läkaren för att få en remiss till psyk. I o med att jag tog bort henne som vän på FB o verkligen satte ner foten att de inte va ok, o efter mitt brev, verkar hon ändå ha tagit åt sig de. De verkar ju bara va jag som satt ner foten. Mamman o pappan tyckte inte att de va så farligt, de va ju så länge sen sist hon fick ett utbrott. Whaaat??!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C B - 10 december 2015 06:32

Funderar starkt på att sluta blogga

Av C B - 5 december 2015 20:09

Saknar ni mina inlägg?

Av C B - 29 november 2015 08:22

Igår gick jag upp som vanligt efter att ha legat kvar i sängen en stund o surfat. Gick upp o åt frulle med familjen. Gjorde i ordning mig, vi skulle åka o titta på en bil som ville byta med mig. När jag ser på klockan att de är 30 minuter kvar ...

Av C B - 25 november 2015 17:00

Idag har jag varit iväg o köpt vinterkläder till barnen. Äntligen! Brukar annars vara ute i god tid men de har inte funkat denna gång. Igår kunde jag inte hålla mig från att julpynta. Blev såå mysigt o såå fint. Känner mig riktigt nöjd. Har dock...

Av C B - 16 november 2015 14:00

Så där, då var kryssninge över o jag hade jätte kul!! Jag fick sååå fina komplimanger o folk va så snälla. Jag hade en röd blus med vita prickar o likadan bandana, svart kjol o grå converse. Jag kände mig jätte fin fatiskt o de va yudligen mång...

Ovido - Quiz & Flashcards