Alla inlägg under maj 2015

Av C B - 19 maj 2015 18:51

Idag drog jag en massa slingor ur min hätta o la på blekning. Satt i ca 50 minuter o sen färgade jag med en färg som heter: Pillarbox Red. Blev jätte bra. Tänkte ta kort ute i ljuset sen. Blir inga bra kort inne. Men jisses va rött de blev. Svin bra

Av C B - 17 maj 2015 20:09

Ge mig ett hus.

Ett hus på landet i en skogsglänta.

Ett hus en bit bort från civilisationen, där jag kan ha mina höns o där man kan se ut precis hur man vill.

Ett hus vi alla kan njuta av o bygga på.

En gräsmatta som barnen kan springa på, där Max o Pistage kan nosa o busa.

En vildvuxen trädgård med några planteringar här o där o en berså där man kan sitta i lugn o ro o bara vara.

Jag drömmer om ett liitet hus, ett hus som inte är klart för oss o inte tillräckligt stort.

Ett hus som vi kan växa i o bygga ut till den storlek vi önskar.

Jag vill ha det där gamla huset med trägolv o vedspis.

Jag behöver det där MITT, det där VÅRT.

Jag vill sätta upp lantliga gardiner o någon kitschig färg, det ska vara pelagoner i fönsret i nån färgglad kruka.

På golvet ska det ligga trasmattor i olika storlekar o färger.

På väggarna ska det hänga LPskivor, gamla tallrikar o fina foton på familjen.

Det ska vara fridfullt o lugnt att sitta i köket vid matbordet o se ut över naturen.

Kunna gå ut i trasor o påta i trädgårdenmedan barnen springer omkring o har skoj, på DERAS tomt.

Jag o min man sitter o planerar utbyggnaden o pratar inredning.

Jag o min man älskar att fixa o dona o de blir gjort också, ordentligt.

Där vihar husvagnen, där har vi gjort STORA förändringar.

Bytt staket på framsidan o baksidan, min man har rensat boden o skruvat upp hyllor, han har lagt på nytt virke på altanen, jag har målat o dekorerat inne i husvagnen o även i förtältet,... Vi har gjort sååå mycket o de har blivit såå fint.Vi klarar renovering av måttligt slag. Inte någon baoutastor renovering, de vill jag inte ens prova mig på.

Men faan va ont det gör inom mig när jag ser dessa perfekta hus för oss, summan är perfekt, huset är perfekt o läget är perfekt.

Då önskar jag verkligen att jag hade ett jobb o vi kunde slå till.

Kommer detta någonsin att hända?

Kommer vi bo i hus någon gång medan barnen är små?

Kommer jag få ett jobb inom sinom tid så vi kan skippa denna husvagn o denna lägenhet o satsa på vår dröm?

Ärligt talat, jag blir stressad, rastlös o ångestfylld!!

Av C B - 13 maj 2015 14:57

Ända sen i morse har jag haft så fruktansvärt ont i magen!! Tog nyss en morfinsup. Hatar att bli så groggy men jag står inte ut. Väntar fortfarande på att läkaren ska kontakta mig o säga om de såg nåt på röntgen. Jag hoppas att de hittar nåt så att de kanske går att göra nåt. De här tar verkligen livet av mig!! Hur ska jag kunna jobba igen??? Ni anar inte hur ont de gör o idag slog de mig, på bara nåt år har det verkligen förvärrats. Nu börjar de flimmra så jag ska sluta skriva

Av C B - 8 maj 2015 17:36

Jag o min man diskuterade igår, blir bara husvagn denna sommar. Det är inget liv för oss o för mycket fix. Vi fixar inte de här med en massa grannar o man får inte gö de o man ska gö de,.. Näe usch. Vi är här denna sommar o sen får de va. Satsa på sommarbil o åka mer till stugan. Stugan är bäst

Av C B - 4 maj 2015 10:17

Ute på campingen är de bra, många trevliga människor men dock mycket alkohol. Vi har ett par grannar vi tycker mkt om men de umgås med folk som dricker mkt. Grannarna är jätte fina o jätte snälla o de andra me. Tycker dock att det är förmkt alkohol. Vi får se hur de blir. Vi är ju inte såna o vi drar oss undan när de blir förmkt. Kan dock inte dra sig undan förmkt då man bor på en camping o jag är städerskan där nu. Mkt skitsnack o mkt påpekningar. Men men. Så länge vi sköter oss o håller oss sams me folk ska de nog gå. Finns mer skötsamma än icke skötsamma. Jag vill helst inte bli osams med någon o jag kommer säga vad jag tycker men jag väljer tillfället o hur jag uttrycker mig. Jag ska inte kunna kastas skit på. Nu är jag o barnen i lägenheten. Vi tvättar o hämtar grejer. Tänkte passa på o duscha också. Min son o min man fick spendera kvällen o en bit in på natten på akuten. Min son sprang in i en bom o fick en rejäl bula. Oj oj oj. Men de va ingen fara men skulle hålla koll på honom. Bestämde igår att de fick va lediga. Får se hur de blir i morn. Själv har jag jobbig huvudvärk. Jag spänner käkarna dag o natt. Suck

Av C B - 3 maj 2015 15:03

Jag hatar droger. Jag hatar vad den gör med folk. Den förstör så otroligt mycket. Folk dör o folk såras. Varför ska folk över huvudtaget hålla på me skiten??!! De gör ju inte direkt nå gott me kroppen. För ca 2 år sedan dog en släkting till mig av överdos. Kände bara honom när va va barn men blev ju ändå tagen. Nu alldeles nyss fick jag veta att en annan släkting tagit överdos o trots alla påfrestningar klarat sig. Men nu är hon påt igen o njurarna är totalt paja, hela hennes kropp är paj. Hon har 2 barn som inte får bo hemma o som fått leva o skiten. Små är dom också. Nu väntar vi bara på att få ett dödsbesked. Fy fan. Hennes syster o jag har kontakt o den här tjejen o jag umgicks som yngre. Helvete alltså. Jag hatar verkligen droger. De förstör så in i Helvete. Vet många som dött, klarat sig ur o vissa som fått såna hemska men av droger. Usch

Ovido - Quiz & Flashcards