Alla inlägg under november 2014

Av C B - 27 november 2014 12:18

Jo men visst. Hänt en hel del.
Gått o blivit sjukskriven 50 % o haft möte nyss med chefen o hon har bannlyst mig från jobbet. Jag ska in på möte på jobbet på onsdag o då får vi se när jag ska tillbaka.
Föll ihop i tisdagskväll o har ångest o tydligen deprission enligt min läkare. De blev lixom så tydligt vad de är som hänt med mig. Jag är deprimerad o slutkörd.
Jag har verkligen en underbar chef o hon tycker verkligen att de är värt att pussla o krångla för att få ha mig kvar. Gissa om de värmde?!
Jag andas tungt o beteer mig virrigt o zombieliknande.
Min man tog beslutet på tisdagskvällen att han lämnar o hämtar barn denna vecka. Vilket betyder att de får gå mer på dagis än de behöver o de ger mig dåligt samvete satan.
Skönt att ha en så otroligt bra chef som förstår o tycker om mig o skönt att ha en fantastisk stöttande man.
Kl 14.30 ska jag till min förra praktiksalong o klippa mig lite. De behövs.
Sen hem o kura ner mig under filten.

Av C B - 18 november 2014 13:30

De gick bra på mötet. Hon skulle återkomma när han tagit upp de med de andra politikerna (eller va de va) de ska se över de som brustit o komma på nå åtgärder.
Nu är jag på jobbet. Puh va tufft de är i mitt liv!! Är de inte de ena så ä de de andra. Mitt liv får aldrig bara rulla på

Av C B - 18 november 2014 08:47

Sitter nu på Statoil o tar en kaffe medan jag väntar på att klockan ska närmna sig 10. Ska till stadshuset med två andra föräldrar o prata med bl a någon från skolnämnden gällande förskolechefen o rektorn. De "hanterade" en väldigt allvarlig situation helt jävla kasst. Så arga föräldrar!! Vi va på en presskonferens för nån vecka sen o de vart otroligt oroligt kring oss föräldrar, tårar o besvikelse. I söndags hade vi möte för föräldrar, många kom o vill klaga på ledningens agerande. Jag o två till ska därför upp till kamp. Jag kan säga som så att det handlar om att en pedagog anmälts för brott mot barn.

Av C B - 12 november 2014 18:31

Barn på maskerad. Jag har sytt o trixat.
Piercad i näsan igen. Dock stor ring men byter snart

jul

Av C B - 10 november 2014 07:12

Idag åkte gubben på jobb i Danmark i två veckor. Min mamma får ta över hans bil så hon kan hjälpa mig med barna om de behövs åkas.
För två veckor sen va gubben borta i en vecka o de va tufft. Fast då va dottern sjuk hela veckan o de va pyssligt när man har en till.
Jag har anmält min läkare på psyk till patientnämden. Hon betedde sig nå fruktansvärt illa o tryckte ner mig i skorna. Jag blir sällan arg men då vart jag arg!! Tror ärligt att hon grinade efter mitt besök.
Jag har gett som förslag till gubben att fira jul i stugan o han verkar på. Behöver en lugn jul o där kan barnen springa ut o in bäst de vill.
Justja. Nu har jag äntligen fått tillbaka min ring i näsan. Trodde de skulle göra ondare. Har dock en förstor ring, hittade inte min förra. Men har beställt ny

Ovido - Quiz & Flashcards