Alla inlägg under maj 2014

Av C B - 31 maj 2014 23:58

Tredje natten i stugan o jag vill INTE åka härifrån i morn!!!!!

Av C B - 28 maj 2014 07:23

Idag blir de en kort jobbdag o sen fika med en fin vän som jag känt sen jag va 13 år o idag är jag 27.
De ska bli mysigt.
Idag kommer även min nya jobbdammsugare. Faan va najs! Den jag hade innan va ok tills den började krångla.
När man städar på en plast o svetsfirma behövs en industridammsugare o idag kommer den.
Helgens väder verkar inte bli den roligaste, suck. Vi som tänkt åka till stugan o prata o umgås med min vän som äger stugan.
Hoppas de i a f blir så pass bra så vi kan va ute.
Håller på o funderar o planerar inför systers student. Har fixat ett plakat, hämtar ut de på tisdag o på torsdag smäller de.
Min man har fixat en present, hon får en jätte fin kamera. Bra va?!
Men ska även göra en stor plåt me kärleksmums. De blir efterrätten.
På söndag blir de färgning av systers hår o sen blir de väl en massa fix där vi ska va, påmmommo o moffas tomt/trädgård.
Nu ska jag duscha o sen ska barnen få min hemmagjorda päronkräm

Av C B - 27 maj 2014 07:11

Min mage är riktigt jobbig just nu. Har ofta ont, är svullen o går på toaletten ofta.
Ibland har jag även gått upp på nötterna med smärta i magen o illamående.
Måste bli bättre på att hålla mig ifrån dumheter, mjöl, mjölk o så de som man inte riktigt vet att man ska undvika.
Har i a f hittat en frukost som jag gillar men har så svårt att hålla mig ifrån goda smörgåsar.
Måste nog köpa färskt bröd som jag får äta.
Vi åker till stugan i helgen, över dagen eller över en natt. Ska prata lite om vad vi får göra där, vad som behövs göras där o ekonomi.
Jag o min man är redo att flytta till mindre obbilligare eftersom vi får tillgång till ett sommarställe. Just nu bor vi i en lägenhet som är lite för dyr för oss.
På söndag ska jag färga o slinga lillasysters hår. Den 6 juni tar hon studenten o då ska jag göra en fiskbensfläta med blommor i.
Igår beställde jag hennes studentskylt.
Tänker på min lilla Kokos.
Hur har hon de??
Saknar hon mig??
Känns så konstigt utan henne, min lilla bebis.
Hon kissade en massa inne o sen när hon slutade med de så började hon spy överallt i hemmet. Tror hon va känslig mot fodret. De är ju en känslig ras.
Undrar om hon sitter där under en sten, ropandes på mamma.
Pluttan.

Av C B - 25 maj 2014 09:48

Kokos är borta!
Hon sprang ifrån oss ute vid stugan.
Som tur är ska vi dit om några dagar igen, får se om hon kommer fram då.
Min man gick runt huset o in i skogen men icke.
Hmm
Får se om hon kommer fram <3

Av C B - 23 maj 2014 22:58

Är ute i stugan som vi får låna av en fin vän.
Jätte mysigt.
Nu är de go natt

Av C B - 22 maj 2014 22:12

Kanske kanske kanske
Drar vi till stugan i morn efter jobbet.
Håll tummar o tår att min man är me på de

Av C B - 21 maj 2014 17:28

De finns en person som vägrar att försvinnauur mitt liv!
En person som inte för nån glädje med sig, som inte behövs o som bara dyker upp när de passar personen själv.
Denna person har skadat väldigt många i sin omgivning o har fått så sjukt många chanser o jag har inget val, jag måste drass med personen.
Så less o de suger energi nå kopiöst o just nu behöver jag verkligen inte detta!

Av C B - 20 maj 2014 13:28

Just nu är det tungt o har varit de i nån vecka.
Tänk om jag jobbat heltid då?! Hujedamig!
Det är en massa i skallen nu.
Morfar har legat på sjukhus o mycket med akassa o arbetsförmedlingen o så nya grejer på jobbet o så barnen o ekonomin katterna kostar mer än vanligt,...
Fy bubblan!
Man märker på mig när det är dags att sakta ner. Jag blir fräsig o virrig o lite inne i mig själv. Så just nu passar det jävligt bra att jobba 16 timmar i veckan.
Jag har lätt att springa rätt in i väggen men har i a f lärt mig se varningssignalerna. Men det betyder ju inte att det går att ändra på saker för de.
Barnen tar tid o ork o gubben ska fixa me bil efter jobbet and so on.
Lite pauser o egen tid o lite mer hjälp med barn o hem är det bästa sättet att undvika smällen med väggen.
Magen börjar ju såklart strula mitt i allt också. Vaknar på nätter av marsmärtor o illamående. Går på toaletten i omgångar, svetten rinner o ibland svartnar de o jag tuppar av. Hua!!!
Nu väntar jag på mamma, ska fixa hennes hår.
Just de, är de någon som är intresserad av Fodmap- recept o tips?
Alltså gluten o laktosfritt osv, hojta till då.

Ovido - Quiz & Flashcards