Direktlänk till inlägg 20 oktober 2015

Svällt

Av C B - 20 oktober 2015 16:25

Jag ringde vårdcentralen idag i o m att jag gått upp på mkt i vikt. Först trodde jag att de berodde på att jag slutat snusa men sen har jag börjat tvivla på om de verkligen e de som är orsaken. Har fått tagit av mig min förlovningsring o vigselring o kan inte ha mina kängor(inte ens uppsnörade) för då pulserar mina fötter. Mina jackor är så tajta att jag knappt kan röra mig. Jag är vansinnigt trött o har haft sån aggression i kroppen också.
VC tyckre3de lät som att jag samlat på mig vätska o de tycker jag me.
Så jag fick en tid på fredag, till min vanliga läkare o hon borde se att jag svällt upp.

Idag har jag varit me en kompis o hennes älskade bebis.
Jag har haft så mkt agg o ilska o jag har gråtit o de har kliat inom mig, så de va bra att gö nå mysigt o va me underbara människor. Visst, jag köpte cigg också, behövde verkligen de!! Om jag väl börjar snusa igen så är de kört, men röka de kommer jag aldrig fortsätta me, de går jag inte me på. Väljer verkligen snus framför cigg.
Enligt VC så finns de nå tabletter man kan ta i 90 dagar, när man slutat med snus/cigg. Så vi får se.
Men i flera dagar har jag haft ont inom mig o varit sjukt trött o mått skit. Usch!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C B - 10 december 2015 06:32

Funderar starkt på att sluta blogga

Av C B - 5 december 2015 20:09

Saknar ni mina inlägg?

Av C B - 29 november 2015 08:22

Igår gick jag upp som vanligt efter att ha legat kvar i sängen en stund o surfat. Gick upp o åt frulle med familjen. Gjorde i ordning mig, vi skulle åka o titta på en bil som ville byta med mig. När jag ser på klockan att de är 30 minuter kvar ...

Av C B - 25 november 2015 17:00

Idag har jag varit iväg o köpt vinterkläder till barnen. Äntligen! Brukar annars vara ute i god tid men de har inte funkat denna gång. Igår kunde jag inte hålla mig från att julpynta. Blev såå mysigt o såå fint. Känner mig riktigt nöjd. Har dock...

Av C B - 16 november 2015 14:00

Så där, då var kryssninge över o jag hade jätte kul!! Jag fick sååå fina komplimanger o folk va så snälla. Jag hade en röd blus med vita prickar o likadan bandana, svart kjol o grå converse. Jag kände mig jätte fin fatiskt o de va yudligen mång...

Ovido - Quiz & Flashcards