Direktlänk till inlägg 9 november 2015

Knäckt

Av C B - 9 november 2015 08:56

Blev helt jävla knäckt igårkväll när jag provade olika outfits inför kryssningen på lördag.
Shit va stoor jag är!!
O inte är de självförvållat heller!!
Jag la ut de olika outfitsen på FB o så fick folk rösta.
Den som ligger i ledning är en hög svart kjol som svänger ut lite, en lite genomskinlig tunn blus i svart med kort ärm o små små bruna (el vad de är) blommor på med ett skärp i midjan.
Med den outfiten kan jag dock inte ha en bandana o då blir jag vääldigt fundersam över håret, hur ska jag gö me de lilla jag har? Svårt att locka allt i o m att de är så kort att jag inte ser hur de blir där bak.
Fan!
Sen va de en outfit med en annan top, en blå blus med vita prickar som jag knöt i midjan. Den har dock typ tshirt ärmar o är rädd att de blir för varmt att studsa omkring i.
Jag kommer ju ha ett shapinglinne under o ni som haft de vet hur tight de sitter o materialet är inte direkt ett andningsbart material.
Hmm.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C B - 10 december 2015 06:32

Funderar starkt på att sluta blogga

Av C B - 5 december 2015 20:09

Saknar ni mina inlägg?

Av C B - 29 november 2015 08:22

Igår gick jag upp som vanligt efter att ha legat kvar i sängen en stund o surfat. Gick upp o åt frulle med familjen. Gjorde i ordning mig, vi skulle åka o titta på en bil som ville byta med mig. När jag ser på klockan att de är 30 minuter kvar ...

Av C B - 25 november 2015 17:00

Idag har jag varit iväg o köpt vinterkläder till barnen. Äntligen! Brukar annars vara ute i god tid men de har inte funkat denna gång. Igår kunde jag inte hålla mig från att julpynta. Blev såå mysigt o såå fint. Känner mig riktigt nöjd. Har dock...

Av C B - 16 november 2015 14:00

Så där, då var kryssninge över o jag hade jätte kul!! Jag fick sååå fina komplimanger o folk va så snälla. Jag hade en röd blus med vita prickar o likadan bandana, svart kjol o grå converse. Jag kände mig jätte fin fatiskt o de va yudligen mång...

Ovido - Quiz & Flashcards