Direktlänk till inlägg 7 november 2015

Skräp

Av C B - 7 november 2015 13:11

Nu har vi vart i lägenheten o rensat skräp o gått ner alla dessa trappor typ 100 gr o slängt i släpet. Sen till ReTuna o kastat. Puh!!!
Shit va jobbigt de va!!
Dessa trappor asså.
Nu är de bara städningen kvar.
Bara o bara,..
Haaatar flyttstäd. Så svårt att veta vart gränsen går, alltså vad som är överdriven städ o vad som är normalt.
De konstiga är att de har inte varit nån o tittat på lägenheten, den ligger inte ens ute för uthyrning, ingen besiktning har gjorts. Wieerd!
Aja, den sista november kan vi lämna in nycklarna o jag längtar nå enormt tills vi kan släppa den där jävla lägenheten.

Vi har lite kartonger här o där här i huset. Vi vet inte riktigt vart vi ska gö av allt. Vi behöver typ lådor, hyllor o byråer.
Men de kommer väl så småningom.

Hoppas nu inte att Försäkringskassan krånglar så vi får pengarna senare. Då blir de jääävligt jobbigt!!

Nu inväntar jag två vänner, kvinnan ville ses idag o hon ville ta de på plats. Verkar vara nå speciellt o jag hoppas inte att de är nåt som gör mig arg o ledsen. Jag har skrivit om den här kvinnan o hennes 19åriga dotter för några inlägg sen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C B - 10 december 2015 06:32

Funderar starkt på att sluta blogga

Av C B - 5 december 2015 20:09

Saknar ni mina inlägg?

Av C B - 29 november 2015 08:22

Igår gick jag upp som vanligt efter att ha legat kvar i sängen en stund o surfat. Gick upp o åt frulle med familjen. Gjorde i ordning mig, vi skulle åka o titta på en bil som ville byta med mig. När jag ser på klockan att de är 30 minuter kvar ...

Av C B - 25 november 2015 17:00

Idag har jag varit iväg o köpt vinterkläder till barnen. Äntligen! Brukar annars vara ute i god tid men de har inte funkat denna gång. Igår kunde jag inte hålla mig från att julpynta. Blev såå mysigt o såå fint. Känner mig riktigt nöjd. Har dock...

Av C B - 16 november 2015 14:00

Så där, då var kryssninge över o jag hade jätte kul!! Jag fick sååå fina komplimanger o folk va så snälla. Jag hade en röd blus med vita prickar o likadan bandana, svart kjol o grå converse. Jag kände mig jätte fin fatiskt o de va yudligen mång...

Ovido - Quiz & Flashcards