Alla inlägg den 8 juni 2014

Av C B - 8 juni 2014 11:00

Jag o min man o så mamma,
o mommo o moffa lite på sniskan har lagt ner så mycket tid o pengar på lillasysters student.
Jag sa de till min man att han engagerat sig mer än lillasysters egna bror o pappa.
Jag är så stolt över min man, han stod där o grillade till alla medan min bror satt på arslet o gjorde inget o hade inte gjort nåt föratt hhjälpa till. Vi hade hoppats o trott att han skulle komma tidigare o hjälpa till med lite, men nej.
Min syster, när hon väl kom till firandet/maten va så konstig, full o gapig. Riktigt jobbig o pinsam.
Efter en stund kände jag att hennes sätt fan fick taslut nu!! Jag såg folks miner o hon kändes otacksam o dryg. Nu känner ju jag min syster o vet att mycket av hennes sätt berodde på nervositet.
Men sen vart de för mycket!!!!
Hon gjorde bort sig nå fruktansvärt!
Jag vet inte om jag orkar gå in helt på vad som hände, jag tar de som orkas skrivas.
Lillasyster o min dotter skulle gå mot vägen o ta bort ballonger för vi höll på att packa undan.
Då kommer en bil i lite väl snabb hastighet bakom busken. Hade lillasyster o dotra gått en halv meter till hade de antingen smällt eller om mina barn sprungit mot vägen så,... Hua!! 30 väg i villaområden.
Jag såg systers min, såg ilskan. Jag förstod hennes frustration men tyckte att de räckte.
Rätt va de va så tog syster av sig skorna o började gå med raska steg åt de håll bilen for. Jag ropade på henne men fick inge svar. Inte hade jag trott att hon faktiskt skulle göra de som hon gjorde. Jag trodde hon skulle komma tillbaka o inte "hittat" bilen.
Rätt som de va stod en ung o söt tjej på gruset o syster skriker åt henne att be om utsökt o visar henne min dotter o skriker att hon ska be om ursäkt. Den fina tjejen gjorde de, böjde sig ner o bad om ursäkt o vände sig mot oss. Jag sa att de gick lite väl fort, försökte få detta överstökat o jag tyckte de va strongt gjort att komma o be om ursäkt. Syster börjar nedvärdera henne o är vansinnigt dryg så tjejen vänder sig till mig o rör väl antagligen vid min arm eller nåt.
Då fick syrran psykbryt o puttar tjejen o jag försöket stoppa Syster. Hon drar upp tjejen i hårfästet vid öronen o skriker i hennes ansikte att hon inte ska röra mig igen för då dör hon. Jag sliter i syster o försöker få borthhenne. Går iväg nån meter med tjejen o ber sååå mycket om ursäkt o frågar hur de gick osv. Tjejen gråter o fick verkligen ont. Syster går iväg som ingenting. Tjejen berättar att syster hade dunkat på dörren till hennes hus o krävt att hon skulle komma med o be oss om ursäkt annars skulle hon döda henne. Jag förklarade för tjejen att hon kan få personuppgifter om hon vill anmäla. Jag frågar om jag ska följa henne hem o jag berättar att syster ska verkligen få höra på de ena o de andra. Tjejen går tillbaka o jag hålls i från min syster för de äriingen idé att prata vett med nån som är full. Efter en kort stuns kommer tjejens föräldrar o är uppgivna. Min mamma säger; jag orkar inte mer vi har ju löst de här.
Jag blir arg på mamma, vilket jävla resonemang!'! Jag försöker få mamma att knipa o tar över samtalet med föräldrarna o säger att vi bor inte just här men om ni vill ha personuppgifter så bor vår mormor o morfar här o de kan ge de.
De blir lugnt o de tar till sig de jag säger. Tjejen hade pratat bra om mig.
Jag vill bara åka. Tackar alla o vi åker jag är så arg att jag svettas. Trött o får migrän o går o lägger mig.
Dagen efter va de bara att ta två Attarax. Helt paj o sååå besviken.
Min man fick ett sms senare efter händelsen där de stod förlåt. Jag har ännu inte hört nåt o de är nu två dagar sen.
Jag är grymt besviken o less. Sista gången ever jag ställer upp på henne. Sista gången vi ställer upp.
Jag kan inte sluta tänka på de som hände o vill så gärna besöka tjejen. Får se om de blir av. Vet inte vart riktigt de bor.
Så va de me de.
Får se om syster blir anmäld. Förståeligt i s f

Ovido - Quiz & Flashcards