Alla inlägg den 15 juni 2014

Av C B - 15 juni 2014 20:08

Kokos flyttade igår till sin nya familj.
Har under en längre tid sett förändringar i hennes beteende. Typ som om hon inte riktigt trivdes. Jag har verkligen försökt men såg ingen förändring o vi har två små högljudda o livliga barn som tar stor del av min tid. Tror Kokos behövde mer. När tjejen kom igår o lyfte upp Kokos o kokos stannade kvar o började kurra o smög sig in under hakan,... Då smälte jag!!! Där kommerhon få de såå bra o hon kkommer få den uppmärksamhet hon behöver. Min lilla älskling. Har inte riktigt fattat de ännu o är rädd att snart brister gråten ut. De känns förjävligt samtidigt som att jag ändå gjorde något bra för henne. Vår andra misse Pistage TAR plats o Kokos är mer försiktig av sig. Vi har ständig kontakt med henne som tog över, vill inte helt släppa henne. Hon fick med sig sin favorit leksak o puff o på kvällen fick vi bildbevis, Kokos låg hos tjejen o man såg att hon njöt. Det känns väldigt skönt!!! Usch,... Min misse :'(

Ovido - Quiz & Flashcards