Direktlänk till inlägg 26 juni 2014

akuten

Av C B - 26 juni 2014 22:51

Åkte in till akuten igår med kraftig huvudvärk, smärta i nacken o feber.
Eftersom jag hade ett fästingbett som blitt större o inte försvunnit så misstänkte jag borrelia. Men de va de inte TACK O LOV!!
Läkaren trodde de va spänningshuvudvärk som kan orsakas av stress, gnisslande,..
Jag biter ihop käkarna på dagarna o gnisslar på nätterna. Så de stämde ju rätt så bra. Har idag inte heller mått så bra men igår va hemskt!!
Läkaren tyckte jag skulle höra av mig till en sjukgymnast så jag kan få hjälp med bl a avslappning. De sa även min kontakt på psyk/rehabilitering. Hon skulle prata me deras kurator eller va de nu va, så jag kunde få komma till henne.
Idag har jag även haft ångest,.. Suck.
Jag bestämde mig då för att va hemma frånjobbet i morn sså kroppen kan återhämta sig.
Min man jobbar mycket nu o kommer hem sent på kvällarna o i morn kommer han väl hem på natten o så kommer de va ett tag.
Suck.
De är som vanligt, bit ihop o kör ba.
Kroppen får återhämta sig när jag dör

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C B - 10 december 2015 06:32

Funderar starkt på att sluta blogga

Av C B - 5 december 2015 20:09

Saknar ni mina inlägg?

Av C B - 29 november 2015 08:22

Igår gick jag upp som vanligt efter att ha legat kvar i sängen en stund o surfat. Gick upp o åt frulle med familjen. Gjorde i ordning mig, vi skulle åka o titta på en bil som ville byta med mig. När jag ser på klockan att de är 30 minuter kvar ...

Av C B - 25 november 2015 17:00

Idag har jag varit iväg o köpt vinterkläder till barnen. Äntligen! Brukar annars vara ute i god tid men de har inte funkat denna gång. Igår kunde jag inte hålla mig från att julpynta. Blev såå mysigt o såå fint. Känner mig riktigt nöjd. Har dock...

Av C B - 16 november 2015 14:00

Så där, då var kryssninge över o jag hade jätte kul!! Jag fick sååå fina komplimanger o folk va så snälla. Jag hade en röd blus med vita prickar o likadan bandana, svart kjol o grå converse. Jag kände mig jätte fin fatiskt o de va yudligen mång...

Ovido - Quiz & Flashcards